Wyprzedaż 2011: Mercedes Vito i Sprinter – zostały tylko końcówki

Sezon wyprzedażowy przyszedł także na rynek samochodów dostawczych. Agresywnie działa w tym roku Mercedes, serwując przy tym biznesmenom słowne gierki i trochę zabawy w internecie. Interaktywne bannery pozwalają nam na wysunięcie wybranej końcówki, czy raczej „ońcówki”. Co proponuje nam producent? Nie wysuwa na pierwszy plan swoich cen. Chwali ekonomiczność swojego niewielkiego Vito i bezawaryjność zdolnego do poświęceń Sprintera.

Poniżej reklama wyprzedaży Mercedesa Vito i Sprinter z rocznika 2011:

2 thoughts on “Wyprzedaż 2011: Mercedes Vito i Sprinter – zostały tylko końcówki

  1. Autorzy reklamy „końcówek” zamiast „obciąć” końcówki wyrazów (jak głoszą w reklamie) „ciachnęli” tylko pierwsze literki…

    Brzmienie reklamy zgodnie z tym, co sugeruje spiker powinno być takie:

    ówki ika wa ące cie w nach des enz ej ane any onu wet o ści ęły ej

    Bez sensu i zupełnie nieczytelne i pewnie dlatego autor wprowadził w błąd mylącą interpretacją dokonanego na słowach zabiegu.

  2. To może ceny w tej promocji są tak poobcinane, jak w tej reklamie? Zamiast 123 000 zł, zapłacimy 23 tys?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.