Dni otwarte Toyota Corolla – najlepiej sprzedająca się na świecie

reklama Toyota Corolla

Toyota Corolla, samochód który przyniósł tej marce światowy sukces i rozgłos, przechodzi modernizację. Toyota rozgłasza to i zaprasza na dni otwarte Toyota Corolla. Odbędą się one od 23-24 lipca 2016 r.

Nową Toyotę Corollę upodobniono do pozostałych modeli marki, jednak nie decydując się na wprowadzenie łączącego się łuku znanego z fl Avensisa, Aurisa, i Rav4.. Mamy więc rodzinę, która jest wyraźnie widoczna na drodze i Corollę, która jest stylistycznym łącznikiem, pomiędzy nimi, a mniejszymi modelami. Yaris i Aygo wyróżniają się w nieco inny sposób, nadwyraz wielkimi wlotami i charakterystycznym X w przedniej części nadwozia.

Dni otwarte Toyota Corolla – w 44 milionach egzemplarzy

Produkowany od 1966 roku model Corolla doczekał się jedenastu generacji, a jak sama reklama nam mówi, został on dotąd wyprodukowany w 44 milionach egzemplarzy. Ostatnie dwie generacje dostępne są jedynie w wersji sedan. Hatchbacka i kombi przemianowano na Auris. Dni otwarte Toyota organizuje specjalnie dla tego modelu. W salonach Toyoty czekają nowe modele oraz oferta rabatowa.

Oto reklama mailingowa zapraszająca nas do salonów Toyoty.
dni otwarte toyota corolla

Corolla ostatniej generacji miała stonowany wyraz i odznaczała się masywnymi elementami. Corolla 2016 łagodzi te odczucia, jednocześnie nadal – jak wskazuje producent – zachowując prestiżowy charakter. Jak auto wygląda na żywo. Każdy z nas będzie mógł przekonać się w salonie Toyoty i podczas jazd próbnych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.