Innowacyjna wyprzedaż rocznika 2011 u Volkswagena

Upolowana przeze mnie reklama wyprzedaży Volkswagena zachęciła mnie do kliknięcia w ukryty pod nią link. Wszystko przez słowo innowacyjność. O co chodzi Volkswagenowi? W jaki sposób jego wyprzedaż jest innowacyjna. Pierwsze, co zauważamy to dziwna prezentacja modeli „Edition 2011”. Chyba do upustu nie dostaniemy plakietki na pokrywie bagażnika informującej wszystkich sąsiadów, że nasz samochód jest kupiony na wyprzedaży rocznika? Nie… chyba do tego VW by się nie posunął. Ale trzeba przyznać, to byłaby innowacja. Więc o co chodzi?

Wygląda na to, że Volkswagen wymyślił, aby pod koniec roku wszystkie produkowane modele ujednolicić i sprzedać jako specjalną Edycję z 2011 roku. Są to VW Polo, Golf, Jetta i Passat w wersjach Trendline i Comfortline Edition 2011. Pomysł fajny. Pracownicy nie musieli być pewnie tak mocno skoncentrowani, aby dobrać ze stojaków odpowiednie części, przez co można im było narzucić większe tempo i samochód wyszedł trochę taniej. To taka moja wizja opłacalności wprowadzania specjalnej edycji wyprzedażowej. Pozostałe modele również nie zostały ominięte przez rabaty. A ich wysokość sięga 15 tys zł.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.