Japończycy nadal wysprzedają cz. 5 – Przyjaźń polsko-japońska

Dobrze, może trochę się pośpieszyłem z tą przyjaźnią. Suzuki wspomina coś o tym, co nas łączy. Jak to często przypomina nam się poprzez telewizję, w Polsce miała być druga Japonia. Okazuje się jednak, że Polska jest nadal Polską z jej wszystkimi wadami i zaletami, a Japonia cóż… wysprzedaje. W ubiegłym tygodniu do korowodu japońskich wysprzedaży dołączyło się Suzuki. Nie zachęcają nas już jakością (jak Toyota), tysiącami powodów (jak Lexus), dziełami sztuki (jak Mazda) i zwykłymi atrakcyjnymi rabatami (jak Mitsubishi). Suzuki twierdzi, że łączy nas coś więcej. Co? Spójrzmy na reklamy:

Łączy nas 6500 zł. Hmm, pomyślmy. My dostajemy rabat 6500 zł, a każdy Japończyk pracujący w fabryce samochodów zarabia pewnie minimum 6500 zł więcej niż Polak na podobnym stanowisku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.