Pusta reklama Hondy – czy to błąd?

W opublikowanych w ostatnim czasie raportem Digital Young 2011 czytamy, że młodzi użytkownicy internetu niechętnie klikają na reklamy w swoich przeglądarkach. Dlatego producenci reklam stają na głowę wymyślając coraz to bardziej wymyślne formy przyciągania naszych oczu ku migającym bannerom. Właśnie znalazłem coś, co przeciwstawia się temu całkowicie. Banner Hondy, który wygląda następująco:

Ten trik zastosował już w tamtym roku Peugeot w swojej reklamie. Obie opierają się na zasadzie, która mówi, że jeżeli cię nie słuchają zamilcz, a zwrócą na ciebie uwagę. Czarny banner z napisem Honda – The Power of Dreams nie ujawnia, czego dotyczy reklama. Ci, którzy są ciekawi nowości od Hondy na pewno, zaglądną co jest pod linkiem i znajdą tam w tym przypadku promocję pięciodrzwiowiej Hondy Civic.

A może tę całą teorię należy wrzucić do kosza? Może to był po prostu tylko błąd przeglądarki…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.