[17-25.09.2010] – Indyjski tydzień z Tatą

Siedemnastego września rozpoczęły się dni otwarte promujące nowy model indyjskiej marki Tata. Pokaz premierowego modelu i związany z nim konkurs, w którym można wygrać Tatę Indica Vista na tydzień, będzie trwał ponad tydzień i obejmuje dwie soboty września.

Indica Vista – Changes Everything

Czyli po prostu „wszystko zmienia”. Ciekawe, co mają na myśli marketingowcy Taty. Zdjęcia ukazują bardziej atrakcyjną stylistykę w porównaniu do poprzednich modeli producenta. Może więc poprzez „Changes Everything” Tata stawia Vistę, jako milowy krok w rozwoju marki. Jeżeli to jest prawda, to oprócz poprawy stylistyki należałoby oczekiwać także poprawy jakości, która dotąd nie była mocną stroną samochodów spod znaku „T”.

Czy będzie dobrze i tanio?

Reklama informuje nas o jeszcze dwóch sprawach. Po pierwsze samochód wyposażony jest już w podstawowej wersji w klimatyzację. Nieźle, jak na klasę B w cenie poniżej 30 tyś. złotych. Po drugie, na model otrzymujemy gwarancję przez trzy lata z limitem 100 tyś. km.

Może więc Tata jest bardzo pewna siebie i chce powiedzieć, że w związku z premierą Visty rynek miejskich samochodów już nigdy nie będzie taki sam…(?)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.