Honda Civic – kolejny krzyczący samochód

Krzyczący samochód, albo raczej producent – po wszystkich zabiegach wprowadzających model na rynek woła w reklamie – SPRAWDŹ JĄ. Nie wiem, czy chcą nam wejść na ambicje umieszczając tam drukowane „JĄ”, czy raczej jest to ton błagalny, który ma sprawić, żeby klienci przyszli do salonu i zobaczyć przekonali się, że jednak tył nowej Hondy Civic nie jest taki straszny…

Póki co jednak pokazują nam ją od strony zadziornego przodu. Jeśli Honda chce przekonać nabywców poprzedniego modelu do zmiany na nowy, to może być ciężko. Bo po pierwsze był z pewnością bardziej unikatowy, piękniejszy, pierwszy, a ponadto jest całkiem niezawodny.

Jednak jeśli ktoś chce kupić UFO drugiej generacji ma ku temu dodatkową zachętę – reklama jak widać deklaruje podstawową cenę już od 58 400 zł, co stanowi medium pomiędzy tańszą i droższą konkurencją.

Designerskie sequele w dziedzinie motoryzacji często miały ciężkie, rynkowe życie. Ciekawe, czy UFO2Honda będzie wstanie przełamać tę nieziemską klątwę.

One thought on “Honda Civic – kolejny krzyczący samochód

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.