Mercedes Vito – żadnej pracy się nie boi

Do Polskich salonów wjeżdża odświeżony Vito. Producent prowadzi kampanię reklamową zarówno w internecie, w prasie, jak i na billboardach. Mercedes przedstawia swoją odświeżoną propozycję segmentu mniejszych vanów, w tym przypadku o ładowności do 1,35 t. W materiałach na stronie producenta oczywiście dowiadujemy się, że jest to idealny van w zatłoczonych miastach, gdzie przedsiębiorcy muszą dowieźć swój towar na czas. W dotychczas znalezionych przeze mnie reklamach wystąpiły trzy postaci: budowlańca, pracownika restauracji, oraz hydraulika. Każdy z zawodów wymaga innych umiejętności.



Vito, rzecz jasna, odpowiada potrzebom każdego z panów, więc wkrótce dowiadujemy się, że vito to „ich van”. Na poniższych bannerach przedstawione są trzy dostępne wersje Mercedesa – furgon, univan, kombi. Vito oferuje również trzy warianty długości oraz możliwość zamówienia wersji z wyższym dachem. Wśród dostępnych silników ciekawostką jest wersja z napędem elektrycznym. Vito z tym napędem, zgodnie z informacją portalu moto.onet.pl, nie będzie na razie dostępne w sprzedaży. Obecnie została wyprodukowana seria 500 sztuk, która będzie poddana wnikliwym testom, natomiast w 2011 roku ma pojawić się kolejne 2000 egzemplarzy, które będą użyczane przedsiębiorcom za opłatą abonamentową. Samochody w tym czasie będą poddawane diagnozie, która ma wychwycić ewentualne problemy w codziennym użytkowaniu ekologicznego silnika.

Równocześnie z kampanią reklamową Mercedesa Vito, prowadzona jest także kampania dotycząca jego osobowej wersji – Viano.

 
 

Aktualizacja:
W archiwum znalazłem ciekawą reklamę Mercedesa Vito sprzed face-liftingu, która datowana jest na pierwszą połowę roku 2010. Zastosowano w niej motyw wachlarza symbolizującego zapewne wydajną klimatyzację. Chyba, że wachlarz ma za zadanie pomóc nam ochłonąć po szoku spowodowanym przez ofertę kredytowo-leasingową przygotowaną w tym czasie dla nabywców Vito…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.