Reklama: Mercedes CLS – ekologiczny, oszczędny, a szybki

Z archiwalnego folderu, gdzie znajdują się wykopaliska internetowej reklamy, wyciągnąłem perełkę – reklama Mercedesa CLS. W wyskakującym, irytującym zapewne wielu, oknie jest umieszczony film. Uwieczniłem parę scen i oto poniżej możecie zobaczyć, jak teraz reklamuje się auta klasy wyższej, w dodatku o aspiracjach sportowych.

Pozostawmy styl, który wśród fanów starego CLS-a wywołał wiele kontrowersji. Skupmy się na tym, do czego prowadzi nas producent. Blue Efficiency… kotku – mówi pani znająca się widocznie bardzo dobrze na oszczędnościach. Może w swojej torebce ma wizytówkę, na której widnieje nazwa: Chief Accountant lub raczej die Hauptbuchhalterin.

W każdym razie Pani X świetnie zdaje sobie na pewno sprawę, że nowy 300-konny Mercedes CLS pali średnio jedynie 6,8 litra na 100km, chociaż jak dowiemy się po przestudiowaniu danych technicznych to średnie spalanie może podskoczyć nawet do 7,0 l/100km. Reszta jest nieważna. Jest kryzys, więc nie stać nas na kupowanie drogiego paliwa. Chętnie zamieniłbym mojego starego grata, który pali 8 l/100 i ma jedynie 75KM, na ten superekonomiczny samochód.

Poniżej reklama internetowa Mercedesa CLS (reklama z początku 2011 roku).

One thought on “Reklama: Mercedes CLS – ekologiczny, oszczędny, a szybki

  1. Ale się krzywią oboje. W sumie nie dziwię się, do takiego samochodu przyczepić znaczek „zwiększonej ekologiczności”. Bardzo trendy? Raczej obciach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.