Reklama w internecie wchodzi w nowe czasy. Wielkie, ale mniej irytujące – przynajmniej według mnie. I tu wpisuje się doskonale znaleziona reklama Porsche Cayenne i Macan. Wyznacznikiem nowych czasów w reklamie internetowej są ogromne formaty zajmujące właściwie cały obszar ekranu. Ich przekaz trafia do mnie dużo bardziej niż w postaci małych bannerków. Przede wszystkim jednak nie muszę gonić za uciekającym „X”-em, tylko przesuwam sobie w dół i dochodzę do pożądanych artykułów. Jedną z takich reklam był właśnie ten piękny obraz (kliknij by zobaczyć w dużym formacie):
Po czym zachęcił by odkryć SUV-y na nowo. Na sportowo.
Promowane modele to Porsche Cayenne w wersji Patinum Edition…
…oraz Macan, który da nam więcej życia.
SUV-y tak dla sportu? Sprawdziłem, który jest najwolniejszy z nich w gamie Porsche. To diesel nadający się na samochód transportowy… i do przyśpieszania też. Dane techniczne mówią o 7,3 sekundy do setki. Na początek wystarczy.
P.S. Najwolniejsze Cayenne w historii miało przyśpieszenie 9,1s 0-100km/h. Też nieźle, choć rzeczywiście dziś już by to nie przeszło.