Wyprzedaż Fiata – co wspólnego ma teoria z praktyką

Spece od reklamy Fiata mają bardzo dużą wyobraźnię. Tym razem grają jednak nieco ryzykownie. W swojej najnowszej kampanii reklamowej informują o teoretycznych zastosowaniach przedmiotów, a nawet o teoretycznych deklaracjach pewnych grup społecznych (w poniższym przypadku – ekologów).



Żeby tylko Fiatowi ktoś nie wytknął, że ich wyszukane promocje w teorii mówią coś innego, niż reprezentują w praktyce. Fiat informuje, że Pandę otrzymamy nawet do 7000 taniej w zależności od wersji, co jest ofertą około 2000 lepszą, niż w przedsezonowej wyprzedaży rocznika z października. Przy czym niestety w najtańszych wersjach oferta nie jest już tak atrakcyjna. Modele Punto, Bravo, Linea otrzymały bonifikatę do ok 9000 zł. Nieco mniej będziemy mogli utargować w przypadku bogatych wersji Quobo i Doblo. A na pięćsetkę otrzymamy jedynie do 4500 zł upustu. Bardziej zadowoleni będą indywidualiści, którzy zwlekali z zakupem Fiata Cromy. Na ten model oferowana bonifikata, to nawet 24000 zł, czyli o ok 4000 zł wyższa, niż w przypadku październikowej akcji Fiat wyprzedza czas.



Za zaoszczędzone pieniądze właściciel Fiata może wybrać się na długą podróż po Europie i wtedy kto wie… przytoczone przez marketingowców praktyczne zastosowanie stanika, rzeczywiście zostanie potwierdzone badaniami.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.