Co mnie kręci w samochodach?

Samochodtestowy.pl działa już od 2010 roku. Jazdy testowe przeprowadzane do 2016 roku, oprócz opisów stylistyki, zawierały sporo szczegółów dotyczących jazdy, techniki i wymiarów. Jednak teraz poeksperymentujemy z nowym sposobem prezentacji. Czy zawieszenie jest sztywne czy miękkie, układ napędowy dopracowany czy niedopracowany, no i – co najważniejsze – jak precyzyjny jest układ kierowniczy? Na te pytania próbuje odpowiedzieć setki redaktorów w naszym kraju, przecząc sobie w dodatku wzajemnie. Większość samochodów, którymi miałem okazję jeździć, określiłbym tak – nadawały się do jazdy. Były dobre, bardziej lub mniej komfortowe i z mniej lub bardziej precyzyjnymi układami kierowniczymi, ale jeździły. Większość samochodów, którymi przemierzałem śląskie drogi (nawet te najmniejsze), miały wystarczającą ilość miejsca dla członków rodziny, którzy nie wyrośli na kurczakach zbyt mocno w górę, ani w bok.

Na blogu jest sporo tekstu, który czytali nieliczni i obrazy, które przeglądano setki tysięcy razy. Dlatego teraz, drogi czytelniku, skupię się jeszcze mocniej nad tym, co widzimy i będę zapraszał na samodzielne wycieczki do salonów, abyś sam wypracował swoje odczucia na temat danego modelu. Trudno, nie zniechęcę Cię do zakupu testowanych samochodów.

Ale skupię się na formach…

kia-ceed-gt-line-a

…zakrzywieniach aerodynamicznych…

Spojler Space Star

…kształtach…

…zaskakujących elementach…

Citroen C4 Cactus - bok

…i przyciągających detalach.

Te dzieła sztuki, mniej lub bardziej udane, przyciągają lub odrażają – ale zawsze są pewną formą połączenia wizji ich twórcy i ograniczeń budżetowych producenta. A mi sprawia niezwykłą przyjemność wyszukiwanie tych smaczków i pokazywanie ich Wam.