[12-14.03.2010] – Citroen C3 prezentuje panoramiczną szybę

Ogromna huśtawka z pięknym widokiem. Jak taką zrobić? Jedna z reklam podrzuca pomysł. Elementy, które należy zdobyć, to suwnica, dwie liny i nowy Citroen C3. Ostatni z elementów huśtawki będzie dostępny w salonach Citroena w dniach 12-14 marca, podczas których producent zapowiada jazdy testowe nowym modelem. Promocja Citroena C3 jest nastawiona na nowość w segmencie samochodów miejskich – panoramiczną szybę czołową Zenith. Dotychczas samochody tej klasy były wyposażane w standardowe szyby, a klienci pragnący rozkoszować się widokiem nieba zamawiali opcjonalny szklany dach.
Co oznacza „Visiodrive” i czy szyba daje coś więcej, aniżeli możliwość bliższego podjechania pod sygnalizator na skrzyżowaniu świetlnym? To pytania, na które powinni odpowiedzieć nam sprzedawcy Citroena podczas dni otwartych.
Producent samochodu zapowiedział także możliwość wygrania Citroena C3 – dla chętnych przewidziany jest konkurs. Kupony udostępnione są na stronie Citroena.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.