Wyprzedaż u Citroena – zabawa z kalendarzem

Kilka tygodni wcześniej Fiat reklamował wysprzedaż swoich modeli chwaląc się, że wyprzedza czas. Do zabawy z czasem dołącza również Citroen. Producent idzie o krok dalej i bawi się całymi miesiącami. Reklama mówi nam o specjalnej ofercie, gdy zamówimy model z 2010 roku, dodatkowo obiecując nam, że odbierzemy go w tej cenie w styczniu. I każe się śpieszyć, bo nie codziennie styczeń jest w grudniu.


 
 
Przedstawiona na bannerze cena modelu C3 może być już nieosiągalna. Samochodów w najniższej wersji wyposażeniowej już nie ma. Promocja dotyczy modeli wyprodukowanych w 2010 r, także tych, które z powodów logistycznych nie dotarły jeszcze do Polski. Producent znajduje więc dobry sposób na to, aby szybciej zniwelować stock samochodów z starym rocznikiem. Ale czy tak na prawdę w przyszłym roku promocje na te modele nie będą wyższe? Wszystko oczywiście zależy od tego, jak uda się obecna kampania i ile sztuk zostanie dealerom na stanie. W ostatnim bannerze Citroen zaprasza do sprawdzenia cen na inne modele. Ceny te otrzymujemy w reklamie mailingowej rozsyłanej do korzystających z poczty Onet.


 
 

One thought on “Wyprzedaż u Citroena – zabawa z kalendarzem

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.