Wyprzedaże, wyprzedaże, czyli tanie samochody (od A do I)

Styczeń dobiega końca, a to czas wyprzedaży w świecie motoryzacyjnym. W sieci jesteśmy atakowani przez producentów w ich wyścigu o upłynnienie stocku. Kolekcja 2010 musi zniknąć, jak najszybciej z salonów. Wyprzedażowe reklamy, które dopadłem w ostatnich tygodniach przedstawię w kolejności alfabetycznej.

Chevrolet namawia do kupowania bestsellerów. Wyprzedaż promuje modelami Spark i Cruze. Oczywiście to nie jedyne modele oferowane w wyprzedaży. Sparka kupimy za 25 900, czyli pięć tysięcy taniej w stosunku do ceny z początku roku 2010. Dla Aveo otrzymamy zniżkę do 4800 zł, Lacetti – do 10650 zł, Cruze – do 7 500 zł, a w przypadku Captivy – do 15 tyś zł.

I oczywiście Chevrolet informuje nas, że wyprzedaż nie trwa wiecznie. Śpieszcie się :)

Teraz włoska marka, o której już pisałem w poście o kampanii wyprzedażowej Fiat-a porównującej teorię z praktyką. Producent informuje nas o upustach do 7000 zł w przypadku Pandy, aż 24000 zł dla Cromy, ale tylko 4500 zł dla chcących kupić Fiata 500 z kolekcji 2010.

Ford, a właściwie jeden z dealerów informuje nas, że prowadzi totalną wyprzedaż. W poniższej reklamie informuje o rabacie 9200 zł na Fiestę i do 8300 zł na Ka, który technologicznie jest tożsamy z droższą pięćsetką.

Focus będzie do zdobycia z upustem między 11500 zł, a 15000 w zależności od kupowanej wersji. Natomiast na Mondeo oferowane rabaty zawierają się między 15000 zł, a 20000 zł. Wygląda imponująco, pod warunkiem, że porównujemy te obniżki do cen katalogowych. Ford, podobnie, jak Fiat stosował inne upusty przez większą część roku.

Przenosimy się do Japonii. Honda kusi nas promocjami w wysokości 7000 zł na benzynowe modele pięciodrzwiowego Civica, 4000 zł na wersję czterodrzwiową i 10 tyś zł dla Accorda w wersji sedan. Ciekawa Honda City dostępna jest z upustem 5000 zł, a Honda CR-V w wersjach benzynowych 7000 zł, natomiast z wysokoprężnymi jednostkami z rabatem 3000 zł. Do obu wersji CR-V otrzymamy opony zimowe i pakiet ubezpieczenia w cenie 1000 zł. Na wspaniałą Hondę Civic Type-R – której już nie kupimy niestety w następnych latach – nie ma rabatu kwotowego. Otrzymamy do niej jedynie opony zimowe i ubezpieczenie gratis.

A na koniec wyprzedaż, która nazwana jest ofertą specjalną. Mowa o nie byle jakiej marce – Infiniti – której nie przystoi się wyprzedawać. Jej reklama ma nas uwieść. Atletyczna sylwetka, pokusa, rozkosz. Powinniśmy przygotować swoje zmysły przed wejściem do salonu Infiniti.

Może rzeczywiście jest na co. W przypadku tej marki kwoty rabatów powinny zacząć się tam, gdzie u innych producentów jest ich koniec…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.