Fiat Ducato oraz Mercedes Sprinter i Vito – Sezon na dostawczaki

Producenci samochodów mają chyba dobrze skonstruowany aparat wywiadowczy. Kiedy pojawia się kampania jednej z marek, druga nie odstępuje jej na krok. Chyba, że to tylko zbiegi okoliczności. Cokolwiek by się za tym nie kryło – czy to wykradzenie haseł dostępowych do komputerów, zlecenie przedłożone do jednej agencji, głupie zdradzenie tajemnicy firmy przy piwie lub w łóżku, albo po prostu dobry sezon na reklamowanie „dostawczaków” – w jednym czasie dwóch producentów kusi nas do zakupu nowego auta do naszej firmy. Mercedes stwierdza wprost: „Mamy sezon na trofea”, a tym trofeum są oczywiście jego produkty Vito i Sprinter. Jak, to w lesie – mamy wybór. Możemy polować na dzika, albo na jelenia.

Poniżej screeny z interaktywnej reklamy. Sam wybierasz, co upolujesz…

Abyśmy to my łatwiej dali się upolować reklamodawcy, z prawej strony mamy bogatą listę promocji leasingu, ubezpieczeń, kredytu, wyposażenia i czego jeszcze dusza zapragnie. Gdy wycelujemy w jeden z modeli, podświetlają się tylko niektóre opcje. Możemy powinniśmy się domyślać, że zamiast atrakcyjnego kosza borówek gratis do jelenia, otrzymamy parę szyszek. Ale kto to wie. Wszystko oczywiście rozświetli nam sprzedawca. Ciekawe tylko, czy w Mercedesie powie nam też to, co przekazuje Fiat reklamując swojego Ducato…

Czy zatrzymaliście się, na tym co ja? 6,4 l/100km? Jak mogę się domyślać, ta wartość dotyczy spalania, gdy jedziemy na polowanie i na „pace” mamy trzy strzelby i skrzynkę piwa. A jak sprawa ma się, gdy wracamy z lasu z trzema jeleniami?

Jeżeli ktoś już ma Ducato i chciałby to sprawdzić, potwierdzić lub zanegować. Polowanie na jelenie jest obecnie dozwolone. Sezon trwa od 21 sierpnia do końca lutego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.